Preču importa automatizācija ir būtisks faktors efektīvai interneta veikala darbībai. Manuāla datu ievade aizņem daudz laika, ir kļūdaina un nav pielāgojama apjomīgai datu plūsmai. Ja jūs izmantojat PrestaShop vai Joomla ar VirtueMart, pareizi konfigurēts imports ļauj ietaupīt laiku un samazināt kļūdas.
Kad nepieciešams imports
Sortimenta atjaunošana no piegādātājiem (XML, CSV, API)
Cenu un atlikumu sinhronizācija
Migrācija no citām sistēmām
Masveida jaunu preču pievienošana
Risinājumu veidi
1. CSV / XML imports
Izplatīts risinājums, izmantojot tādus moduļus kā RO CSVI (VirtueMart) vai EasyImport (PrestaShop), ar iespēju palaist caur cron.
2. API integrācijas
Reālā laika datu saņemšana no ERP, noliktavām, piegādātāju sistēmām. Ērti un uzticami.
3. Pielāgoti skripti
Ja nav standarta struktūras vai API — mēs veidojam skriptus konkrētai struktūrai vai failam.
Ieteikumi
Veidojiet rezerves kopijas pirms lieliem importiem
Pārbaudiet failu kodējumu (UTF-8 bez BOM)
Izmantojiet kļūdu žurnālus
Pārbaudiet, vai attēli tiek pareizi importēti (īpaši pēc URL)
Sāciet ar nelielu datu daudzumu — testējiet!
Kā mēs palīdzam
SOLLER.LV piedāvā:
Importa konfigurāciju (CSV, XML, API)
Pielāgotu skriptu izstrādi
Monitoringu un tehnisko atbalstu
Integrācijas ar PrestaShop, Joomla, Shopify, OpenCart u.c.
Cena no 36.30 € par uzdevumu vai iekļauta abonēšanas plānā.